Tuesday 28 November 2017

Forex Trading Trening Filippinene


Forex, CFDs og Gold FXCM En ledende Forex Broker HVA ER FOREX Forex er markedet der alle verdens valutaer handler. Forexmarkedet er det største, mest flytende markedet i verden med en gjennomsnittlig daglig handel på over 5,3 trillioner. Det er ingen sentral utveksling som handler i disken. Forex trading gir deg mulighet til å kjøpe og selge valutaer, lik aksjehandel, med unntak av at du kan gjøre det 24 timer i døgnet, fem dager i uken, du har tilgang til marginhandel, og du får eksponering mot internasjonale markeder. FXCM er en ledende valutahandel. HANDEL MULTIPLE MARKEDER PÅ EN PLATFORM Med FXCM kan du handle din mening om forex, aksjeindekser og varer alt fra en kraftig plattform. Skapt internt for å møte kravene fra handelsfolk over hele verden, tilbyr Trading Station en enestående handelsopplevelse. Med Trading Station får du ikke bare robust og praktisk Desktop, Web og Mobile tilgang, du får også en handelskant med plattformfunksjoner som er unike for et enkelt programvaretilbud. Utforsk Trading Station. Prisvinnende kundeservice og pålitelighet Med topp handelsutdanning og kraftige verktøy, veileder vi tusenvis av handelsmenn gjennom valutamarkedet med 247 kundeservice. Oppdag FXCM-fordelen. 1 I noen tilfeller er kontoer for klienter fra enkelte mellommenn utsatt for oppslag. FXCM Kunde Trading Metrics mai 2015 ir. globalbrokerage. info. Gratis Forex Training og Seminarer Trenger du virkelig å delta på betalte seminarer Var alt som vil bli lært, er online og gratis Spar pengene og sett det på din forex trading konto. Fordi de fleste grunnleggende opplæringsprogrammer og trening du trenger for å komme i gang, er allerede gitt til deg av forex meglere. Jo mer dybdegående kunnskap er allerede her på nettstedet, oppkalt tilsvarende Hvordan handle Forex. Eller kanskje ikke8230 Hvem vet Kanskje du fortsatt trenger forex trading og seminarer som skjer 1 8211 3 dager. Og det vil gjøre deg til en ekspertekspert. Du kan lære grunnleggende og trening i 3 dager. Og du vil bli millionær på den fjerde dagen. Jeg vil utgjøre en utfordring for deg. Før du prøver å delta på et seminar, gjør dette: Hvis du har gjort disse 3 tingene og tror at du fortsatt trenger å delta på seminarer, vær min gjest. Delta på en betalt seminar. I8217ve har besøkt nettstedet ditt for en stund nå. og jeg vil si takk for at du deler din kunnskap. Jeg planlegger å åpne opp en handelskonto. noen forslag som er best for noobies som meg (jeg bor i filippinene). Også i8217m forvekslet med mye samtale forex. planlegger å åpne en 500 konto for startere, så jeg vil spørre hvor mye mye jeg kan kjøpe med disse. håper å høre fra deg snart, snill herre. Steve Happy Fx Trader Bare dele også. Jeg fant videoene fra Mario Singh veldig nyttig spesielt for nybegynnere Det eneste problemet er at han bruker Singapore engelsk. Hihi Metisetrade Bwayan Jordison bare deler, vi på MetisEtrade Inc. har også tidsplaner for seminarer om grunnleggende forex, hvordan å bruke plattformer, grunnleggende og teknisk analyse, I8217D ANSVAR DITT SVAR STORT SIR. Hei herr, jeg kan kontakte deg via kontaktknappen på siden din og bestemte deg for å bare kommentere. Jeg vil bare prøve forex og megleren foreslått på denne siden er XE Markets. For tiden tilbyr de å åpne en konto med 30 uten depositum påkrevd. Men før de kunne, trenger de bevis på identifikasjonen min, jeg er redd for at kontoen min ville gå i stykker, og de ville jage meg. Skulle jeg gi dem informasjonen de trengte Forex og CFD er leveraged produkter som har stor risiko for kapitalen din, og det er mulig å miste mer enn din opprinnelige investering. Leveraged trading kan ikke være egnet for alle investorer, så vær så snill å sikre at du fullt ut forstår de involverte risikoene og søke uavhengig råd hvis det er nødvendig. Forex backtesting er prosessen med å gå gjennom diagrammer fra tidligere år, uker eller dager for å bekrefte effektiviteten til et system. Enkelt sagt, du ser på tidligere diagrammer for å vite om systemet fungerte bra som du forutslo eller mislyktes. Hver ny og erfaren forexhandler gjør tilbakeprøving fordi det tillater handelsmannen å få kunnskap og tillit på systemet hans og gjøre nødvendige tweaks og regjere for å finne systemet som fungerer for dem. Forex Backtesting Software De fleste forex-selskaper lar deg se på tidligere diagrammer eller til og med laste dem ned, hvor du kan markere (ved hjelp av blyant og papir) og handle ved å se på en linje om gangen (simulere en ekte handelssession). Det er noe programvare som vil gjøre dette for deg. En er forex tester. Vel, tror jeg, det er den eneste bakprosessprogramvaren der ute. Enten forex meglerfirma har en funksjon eller ikke, du kan enten handle manuelt eller demo handel. Demohandel kan være lang og kjedelig. Ved hjelp av en programvare for sikkerhetskopiering kan du øyeblikkelig teste strategien din fordi du kan styre tiden når hver linje vises. Konklusjon: Uansett hvilken metode du tar, husk alltid å teste strategien din før du handler live. Enten ved backtesting, papirhandel eller demohandel. Du må få full tillit til ditt handelssystem. Når det gjelder forex trading, har alle handelssystemer sine egne regler for oppføring og utgang, deres pengehåndtering og risiko og belønninger. Men systemregler, inngangs - og pengestyring er den enkleste delen av systemet. Den vanskeligste delen av systemet er 8220exit8221 fordi den er hvor du skal gjøre eller tape penger. What8217s enda verre er hvis stillingen er en taper proposisjon. Hvis du klikker på utgangsknappen, kan det virke som en herlig oppgave med disiplin og styrke. De fleste sammenbrudd på dette punktet og faller inn i avgrunnen for selvfornektelse, og tenker at markedet til slutt kommer tilbake og gjenopprette tapene sine. Men markedet kom aldri tilbake og hans handelskonto forsvant. I8217m her for å fortelle deg hva jeg tenker på å miste handler, hvordan å lindre smerten det bringer, hvordan du kommer deg ut grasiøst og hvordan du unngår det i utgangspunktet. Unngå å miste handel ved å konsentrere mer på utgangen Når du ser en handel, fokuser du på utgangen i stedet for oppføringen. En nybegynner forex handelsmann vil forsøke å 8220imagine8221 mønstre når de ser et inngangssignal. Og noen ganger forsøker forsiktig å overbevise seg selv om at mønsteret faktisk er 100 nøyaktig. De blir besatt ved å bevise at de har rett. Du bør gjøre det motsatte. Du bør alltid prøve å bevise deg selv feil og alltid se etter utgangen i stedet for oppføringen. Som jeg sitater Sun Tzu8217s Krigskunst: Vinnerige krigere vinne først og deretter gå i krig, mens de beseirede krigerne først går i krig og deretter forsøker å vinne. Vet på forhånd at utgangen din vil være lønnsom, og du har vunnet den handelen selv før du gjør det. Når du gjør denne tilnærmingen, merker du at du8217ll har færre og færre handler. Men kvaliteten på disse handler vil sikkert øke. Lukk en tapt handel og gå videre Dette er sannsynligvis den vanskeligste handlingen å ta for å miste handelen. Godta det faktum at du er feil er et tegn på at du har blitt modnet som handelsmann. Mens nybegynnere vil forsøke å holde fast på handelen som ønsker at markedet vil hoppe tilbake. Det er nok en annen tankegang når det gjelder denne strategien. Markedet går ikke i en rett linje, og de venter på å hoppe tilbake selv for litt. Det er kanskje sant. Men jeg vil hellere avslutte det nå enn å håpe at markedet kommer tilbake for meg. Hva om jeg også er feil på den delen. Å være galt to ganger i en enkelt handel kan være den verste følelsen, og det kan skade dine fremtidige handler. Aldri risikerer for mye penger Alt i alt går alt ned til mengden penger i en handel. Demo trading er gøy fordi pengene som brukes er ikke ekte. Og det er ingenting for deg å miste handelen på en demo-konto. Men hvis ekte penger står på spill, rammes 8220shit for mye for fan8221. Risiko kun hvor mye penger du er komfortabel med. Du må ha en god økonomistyringsstrategi på toppen av handelssystemet ditt. Dette er forskjellig for alle mennesker. That8217s hvorfor vi har en term risiko appetitt. Noen liker å risikere høyt og noen mennesker don8217t. Jeg liker ikke å risikere mye penger i en enkelt handel. Vel, jeg pleide å risikere mye, men I8217ve endret seg. Personlig, mengden penger jeg risikerer i en enkelt handel er 2. Maks. Jeg går ikke over det. Jeg har funnet ut at I8217m er veldig behagelig å miste den mengden penger, og jeg får ikke panikk når jeg mister handel. Jeg dreper bare det som mister handel og fortsetter. Uansett hva du gjør, er tap av handel ikke en god følelse å ha. Men husk at forex trading er en bedrift og bør behandles som sådan. Den siste uken har vært en veldig god uke. Tjente vi penger helvete ja Jeg fikk sjansen til å ri markedsbevegelsen på mer enn 800 pips på EURCHF. Og rett på stedet, spådde sin bevegelse en uke før fra forexanalysens uke 1 innlegg. Min nye Toy iPad 2 Den handelen, som kjørte på den uber lange bevegelsen, ga meg sjansen til å belønne meg selv med et nytt leketøy. Jeg kjøpte en iPad 2 for meg selv for å belønne meg selv med en god jobb. Jeg har aldri fått det, og I8217m venter fortsatt på at den skal leveres. Jeg vil legge inn noen bilder når den kommer. Jeg pleier å handle godt og se på tv, og jeg har gjort hele fortjenesten mens jeg ligger i sofaen i mobiltelefonen min. Men mobil handel gjorde øynene vondt på grunn av svært små bokstaver. Så jeg trodde jeg ville kjøpe en iPad for en bedre mobil fleksibel handel, og samtidig kan jeg lese bøker uten å måtte rote mitt skrivebord med bøker jeg allerede har lest. Forex Analyse Det flyttet ganske dramatisk nedtrend for daglig. Du kan ta fortjeneste nå hvis du vil være på den sikre siden for daglige handler, fordi det kan trekke tilbake for å teste motstanden. Vi kunne se en annen downtrend for en annen uke. It8217 er definitivt en downtrend på månedlig. Komme i nedtrenden handler. Det er en god mulighet til å gå kort. Det er en breakout downtrend på daglig. Breakout downtrend på ukentlig. Fortsatt en downtrend på månedlig. Går kort handler fordi det forteller en veldig sterk nedgang. Downtrend på daglig for å bryte den sterke støtten på 1.05034. Det er en god indikasjon på en innkommende downtrend på ukentlig. Månedlig er fortsatt usikker. Kan være en pullback. Gå KORT. Det er downtrend for daglig og ukentlig. Men vær forsiktig med å holde posisjonen for lenge. Virker som om det er motstand på 1.21822 og det kan fortsette videre. Det kan også være et tegn på en tilbaketrekking fordi markedet har beveget seg ganske dramatisk på daglig basis. På ukentlig er det nå en opptrinn. Vi er fortsatt ikke sikre på om det vil trekke tilbake eller ikke. Bare vær forsiktig. Månedlig er definitivt en opptrinn. Jeg ville gå lenge på lang sikt på EURCHF. Siden månedlig signal forteller oss en stor opptrending som kommer. Men vær forsiktig med å gå lenge på daglig eller ukentlig som vi fortsatt ikke vet om det vil være en tilbaketrekking eller ikke. Angi på egen risiko. Det er en breakout på daglig. Selv om EURCHF er direkte proporsjonal med USDCHF, forblir dette valutaparet i stedet for å trekke tilbake, fortsatt sterkt. Det kan være et mulighetsvindu her. Daglig er i en uptrend. Ukentlig er definitivt en opptrinn. Månedlig er opptrinn. Jeg ville gå for opptrend handler på denne valutaen. Ansvarsfraskrivelse Denne handelskatalogen er ment å være kun til utdanningsformål. Vennligst ikke ta disse som handelsanbefalinger, og jeg er ikke ansvarlig dersom du mister penger i forexmarkedet. Hovedpunktet i forrige uke er handel for EURUSD og kapitalen er nå oppe 20. Ser på diagrammer, tror jeg det er noe matlaging for EURCHF. Husk vår analyse på EURCHF at dens matlaging skal gå opp Vel, det gikk opp, men det virker som mange fortsatt kortere paret. Det interessante her er at den sveitsiske regjeringen uttrykte sin vilje til å gripe inn hvis paret nå rundt 1.2000. Dette er i fjor8217s tipping point hvor eksportører uttrykker sin sorg for høye valutakurser og virksomheter blir påvirket. Nå som paret svinger på dette nivået 1.2000. Det kan være en god ide å gå lenge og bygge opp stillingen mens du går. Prishandlingen forteller den samme historien, 8220 Jeg vil gå opp8221. Husk at før en trend reverserer, kan det være en konsolidering8230 Dette trekket som vi forventer, kan føres konsolidering først før det beveger seg opp, eller det kan fortsette å gå ned litt før det beveger seg opp. Hold stoppet ditt tett og vær fleksibelt nok til å vite om du har feil. Jeg har vært galt et par ganger, så samme ting går her8230 Handel på egen risiko. EURUSD 8 timers diagram Alle oddsen var i vår favør. I begynnelsen av uken forventet vi en breakout faktisk, det var 2 uker før. Og riktig er vi på det samtalen, og hvis du gikk i kort handel med meg, kunne du ha gjort mer enn 300 pips. Akkurat nå ser vi etter en klarere prishandling. Å inngå en handel inne i en kumo, ved å satse på at skyen vant 8217 tause. Dette er hva jeg tenker mens jeg åpnet handelen i EURUSD. Det har vist seg å være en effektiv strategi. Som du vet, betyr en flat linje i en kumo-sky en sterk motstand. Mens jeg også trakk mine egne motstandslinjer, bekreftet Ichimoku at det faktisk har stor sannsynlighet for at det ikke vil bryte. Så jeg vedder mer. Motstanden på 1.3500 er en død gave for meg. Se på lysestakerne som ligger i en rett linje. That8217s en annen mulighet til å legge til flere posisjoner fra fortjenesten jeg hadde på den første til å handle nær 1.33 og 1.32. Totalt pips oppnådd hittil 1.687 Jeg kjøpte en ny datamaskin fra fortjenesten jeg gjorde på denne handelen. Årsaken bak det er at I8217ve har reist mye i det siste. Og min telefon har bare vunnet 8217t kuttet den til tider. Jeg kan se på kartene i detalj. Og også, jeg har øye på denne bærbare datamaskinen lenge og tenkt på å ha det som en belønning når jeg har gjort en god handel. Jeg tok noen av pengene og kjøpte denne bærbare datamaskinen, og alle de resterende blir reinvestert. Det er en flott bærbar datamaskin. Jeg elsker det Leksjon Lært Selv om jeg gjorde fortjeneste fra den siste handelen. Jeg var ganske glad. Fordi jeg satte meg veldig stor i en virksomhet med sannsynligheter. Og jeg vet at sannsynlighetene i tide vil slå meg. Jeg vil forsøke å redusere risikoen nå og være fornøyd med å tjene penger konsekvent på en tryggere måte enn å satse stort og hardt og ha store avkastninger, men har store trekk. Hva er din belønning for deg selv denne kommende julen, jeg skjønte bare at jeg virkelig suger på å skrive. Det er hardt arbeid for meg å skrive forex trading kursene. Jeg skulle ønske jeg kunne ha gjort det morsommere. Derfor bestille I8217m noen bøker akkurat nå om å skrive. Jeg vil virkelig dele kjærligheten i forex trading, og jeg tror at min manglende evne til å uttrykke den kjærligheten til å skrive ville bare begrense min rekkevidde til flere mennesker. Egentlig kjøpte jeg bøker fordi en jente avviste meg. Denne fine kvinnen, en leder fra en populær kaffekjede, daterte jeg en stund bare kalt det avsluttet. Hun vet ikke at jeg har en blogg, så jeg antar at det er ok å lufte det ut her. Jeg kjøper bøker, så jeg kan glemme alt. Jeg føler meg ødelagt8230 På den annen side synes det å være mange forsikringsselgere. En fyr ringte meg allerede med å selge forsikring. Han har kanskje trodd at jeg vil begå selvmord etter å ha blitt hjertebrudd. Dette innlegget er ikke relatert til uansett med forex trading. Men et skjermbilde av min handel ser bra ut. Det ser ut til at blodet drikker rett. Kinda forklare hvordan jeg føler meg. Hvis du har fulgt min forexprognose og besluttet å ta handelen med meg, har vi nå et overskudd på 120 pund på tidspunktet for denne skrivingen. Ganske god fortjenestemargin. Men det er ikke det vi skal snakke om i dag. Mens jeg lå i seng i går kveld. Jeg tenkte for meg selv. Alle indikatorer og alle strategier er der på internett, i bøker og mentorer. Hvorfor er det at det er bare få personer som lykkes i forex trading. På Filippinene har jeg ikke sett eller møtt noen som er vellykkede nok til å få medieoppmerksomhet. Er det virkelig med strategier eller indikatorer som vil gjøre en forex-aktør vellykket Mens jeg var å lese en bok om ulike typer forex-handelsmenn. Jeg la merke til at de fleste er leger, pensjonerte militære menn eller idrettsutøvere. Folk som er tøft mentalt eller kjenner psykologi. Kanskje saken om forex trading er alt i tankene mer enn det er med indikatorene. Også, ingen vet hva som vil være fremtiden for diagrammene, eller når en trend begynner eller slutter. Ingen vet virkelig når en reversering vil oppstå eller en støtte og motstand vil bryte eller sprette. Ingen vet egentlig. Vi har bare indikatorer for å fortelle oss hva som kan skje, det er fortsatt oss som må bestemme og ta risiko. Så, bunnlinjen er 8230 Dens om risiko. Risikostyring og pengestyring. Du må bare ha en anstendig strategi som du er trygg på og bruker pengerhåndteringsprinsipp til det. Ta sjanser. Vi vet fra starten at forex trading er risikabelt. Før vi selv vet hvordan markedet beveger seg. Vi vet at forex er risikabelt. Så vi må være forberedt på å ta risiko. Det til side, administrere risikoen med pengehåndtering. Dette er mine tanker om forex trading. Du kan stemme ut din mening i kommentarfeltet nedenfor. Dette gjøres i de daglige diagrammer. Jeg så bar A som er en fin innsiden bar. Men barene ved siden av til Bar A er et handelsområde. Så jeg venter på en bullish bar å komme inn. Bar B er en doji som betyr at bjørner og okser er nesten like. Men har potensial som et signal for å indikere en bullish trend. Så jeg prøver å vente hvis neste bar er tyr for å komme inn i handelen. Det viste seg å være en tyr og lukket like over bar8217s rekkevidde. Så gikk jeg lang avbildet i pilen. Fra nå av er det 63 pips. Post navigasjon Populære innlegg Forex Brokers. XE Markets - Forex Broker Review XE Markets Trade ikke. 69 kommentarer Om. Forex Filippinene ble født da en ung bedriftseier. 38 kommentarer Mitt Forex Trading Goal. Mål for 2011 25 000 Netto gevinst i 1 måned Jeg vil ra. 25 kommentarer Hvordan handle Forex. Velkommen til hvordan du handler Forex Course. På denne siden, du. 19 kommentarer Forex Trading Strategy. Forfatteren, er en rebell og en total røv for autoritet. 15 kommentarer Hvorfor alle burde Trad8230. Jeg tar tid forex trading som jeg legger merke til jeg har vært. 13 kommentarer Forex 101: Forex Basics -8230. Så jeg begynte endelig å gjøre et innlegg om grunnleggende f. 13 kommentarer Fellesskap for Traders amp I8230. Jeg lager et fellesskap for handelsmenn og investorer. En c. 12 kommentarer Hva er dine mål i Fo8230. 180 pips på AUDUSD Når folk spør meg hva jeg gjør. 11 kommentarer QampA: Hvordan komme i gang i8230. I dag er hviledag for meg. Og som jeg venter på noen timer. 11 kommentarer Hvordan handle Forex Siste kommentarer Siste innlegg Forex og CFD er leveraged produkter som har stor risiko for kapitalen din, og det er mulig å miste mer enn din opprinnelige investering. Leveraged trading kan ikke være egnet for alle investorer, så vær så snill å sikre at du fullt ut forstår de involverte risikoene og søke uavhengig råd om nødvendig.

No comments:

Post a Comment