Tuesday 10 October 2017

Forex 15 Pips En Dag


Hvordan slå 1000 til 2,6 millioner i 30 måneder med bare 15 pips per dag Hvordan slå 1000 til 2,6 millioner i 30 måneder med bare 15 pips per dag Jeg hadde enda en epost i dag fra et nytt medlem av min mentorgruppe som blåser opp valutakontoer på grunn av dårlig ledelse og urealistiske mål. Han var 30 i fortjeneste i en uke og så tapt mye ved slutten av det. Dessverre er det ikke en uvanlig historie, og jeg tror at markedsførerne som kaster 8220make 10.000 per dag8221 tull, delvis skyldes disse urealistiske målene som folk prøver å oppnå i løpet av uker. Hvis du virkelig ønsker å lykkes på forex eller noen form for handel, er det første som de fleste nybegynnerhandlere må gjøre, er å endre forventningene sine. Hemmeligheten til å bli en vellykket handelsmann Små, konsekvente gevinster. At8217s det Vurder dine nåværende investeringer. Hvis du har penger på en sparekonto i en bank, vil du bli heldig hvis du tjener 2 eller 3 per år. På samme måte er det mange forsikrings - og pensjonsmidler som drives av profesjonelle handelsfolk med tonn erfaring, som ikke gjør mer enn noen få per år på riktige markeder så hvorfor begynner nybegynnere som er bevæpnet med noen få uker eller måneder av handelstid, at de kan tømme markederne. Hvis du kan lage bare noen få 8217er om dagen på en 1000 konto, ved å kombinere innsatsen din og dermed resultatene dine, kan du slå den første innsatsen inn i mega dollar på bare noen få korte år, men ikke uker eller måneder. Sværheten er kjedelig. Å handle hele uken, og få 50 ikke til å betale leien, men det vil gi deg muligheten over et par år. Hvis du kan tjene penger konsistent ved å bruke riktige regler for pengenehåndtering, så har du muligheten til å legge til kapital på kontoen din og til og med handle for andre på lengre sikt. Jeg kjenner en fyr som lager en million per år hvis daglige mål er bare 5 pips. Hvordan gjør han det? Han handler en multi million konto for andre mennesker. Hvis du har minst 12 måneders bevis på ytelse, kan du få mulighet til å handle for andre. Det er minimumsperioden jeg ser på når man vurderer at folk skal handle for meg, er det ganske vanlig i bransjen. Jeg følger deretter folk på en live konto for å forsikre deg om at det ikke er noen dårlige fremgangsmåter som for eksempel flytte stopper osv. Prøv dette på barna dine: 8220Hvis du gjør alle dine hjemmekinoer lekser i denne måneden vil jeg betale deg megabucks. Du har to valg. Jeg kan gi deg 10.000 nå, eller jeg vil gi deg 1 cent idag, 2 cent i morgen, 4 cent dagen etter, 8 cent dagen etter etc til slutten av måneden. Med andre ord dobler beløpet hver dag til slutten av måneden. Hvilket ville du foretrekke8221 Det er en brainer ikke riktig. I8217ll ta 10.000 vennligst feil svar. Hvis du tar det andre alternativet, vil din 1 cent dobling per dag være verdt 10.737.000 etter 31 dager. Det er riktig, over 10 millioner. Få en kalkulator og gjør matte for å bevise det til yourselfkids. Det du finner er at etter 10 dager vil du bare ha 5,12 20 dager, det begynner å bli interessant 5242.88 28 dager utrolig vi ramte vår 1. million 1.342.177.28 31 dager en utrolig 10 MILLION 10.737.418.24 Gjør The Magic of Compounding arbeid for deg. Vennligst ikke skriv til meg og si at dette betyr at vi vil strike over 1000 en pip etter måned 26, jeg vet det. Ja selvfølgelig vil du ha tap underveis, men alt vi leter etter her er en netto gevinst på 75 pips per uke. Det som er viktig her er å få oppmerksomheten om at hvis du ser etter små, konsekvente gevinster i en kontrollert og disiplinert måte kan du bli seriøst rik på forex hvis du lærer å ta deg tid. Ved å være tålmodig og disiplinert. Ved å lage en plan og holde seg til den. I del 2 av denne artikkelen viser jeg deg hvordan du kan slå 1000 til en million på mindre enn tre år. KLIKK HER for del 2 Hvor jeg viser deg hvordan du gjør sammensatt arbeid for deg og hjelper deg med å oppnå dine handelsmål. Hvor mange pips skal vi målrette per dag. Målretting X antall pips per dag er urealistisk. Vi bør i stedet fokusere på flittig å følge vår strategi. Handel med en kanten med begrenset innflytelse bør gi en fortjeneste over tid. Omtrent en gang i uken mottar jeg en e-post fra en fremstående Forex-forhandler som forteller meg at en del av deres handelsplan er å samle en konsekvent 10-20 pips om dagen fra markedet. Eller de kan bare spørre meg om å få en strategi som bare gjør 10-20 pips om dagen. Det er et tydelig problem å tenke på handel på denne måten. Ikke at det er dårlig å sette mål, men det er dårlig å sette urealistiske mål som dette. Problemet med å sette et mål på X mengder pips per dag er at markedet endres hver dag, og ingen strategi vil være så konsistent. Vi må akseptere det faktum at vi vil miste handler og miste dager. selv taper uker og måneder. Så prøver å oppnå denne typen daglige mål er å sette oss opp for feil før vi selv legger vår første handel. Et annet problem denne typen mål produserer, er at det oppfordrer handel mer i tider når strategien vår ikke er effektiv og mindre i tider når vår strategi er mer effektiv. Tenk på det. Hvis vi legger et par raske handler om morgenen og treffer vårt ldquopip-mål, kan vi kanskje gå glipp av flere lønnsomme handler som kan oppstå under ideelle markedsforhold. Vi begrenser hva vår strategi kan tjene når itrsquos fungerer bra. Hvis våre første par handler mister handler, må vi da plassere flere handler for å grave oss ut av et hull før vi slår vårt overskuddsmål for dagen. Problemet er at hvis markedsforholdene ikke stemmer for vår strategi, er vi tvunget til å fortsette å handle (og plassere flere handler) som kan føre til større tap. I stedet for å fokusere på å tjene et bestemt antall pips per dag, må vi fokusere på hva vi kan kontrollere og whatrsquos viktigste. Fokusere på Whatrsquos Viktig Så hva kan vi kontrollere Vi kan kontrollere våre handlinger, noe som betyr at vi kan følge vår strategi perfekt uten følelser eller tøven. Når vi har utviklet en vinnende strategi. Det siste trinnet er gjennomføring av strategien selv. Vi må holde fast i planen vår ved ikke å bli overbevist når vi vinner og ikke sjener unna å sette neste handel når vi mister. Hvis vi tror vi har en handelskant, vinner eller mister hver enkelt handel ikke noe, det prosessen som betyr noe. Pengestyring er inkludert i det også. Vi ønsker å unngå hevnhandel, eller justere vår handelsstørrelse i et forsøk på å hente tap. Vi ønsker også å unngå å øke vår handelsstørrelse bare fordi vi har hatt en god løp og føler oss mer trygge. Det er en grunn til at vi har besluttet å handle med den handelsstørrelsen vi handler i begynnelsen av, så hold deg til den. Den beste delen av handel med en kant er at over tid, bør vi forvente å være lønnsomt. La tiden ta kurset Etter at vi følger vår strategi flittig og er sikre på at vi har en kant, er den endelige ingrediensen tid. Markeder er ikke konsekvente, og heller ikke vil de daglige resultatene være. Vi trenger tid for oddsen til å spille ut i vår favør. Det betyr ikke å dumpe en strategi bare fordi den hadde en tapt uke. Hver handelsmann vil miste streker. Det er ikke feilen til næringsdrivende eller strategien, men en del av arbeidet på dette feltet. Igjen, det eneste vi kan kontrollere er den faktiske gjennomføringen av vår handelsplan. Tid og marked vil gjøre resten. Pips vs Profitable Trading Å gå etter et visst antall pips per dag virker som en god plan når vi først starter Forex trading, men det er et uoppnåelig mål. Markedet er ikke konsekvent nok til å trekke ut konsekvent fortjeneste dag inn og dag ut. Det vi trenger er mål for ting vi kan kontrollere, som å følge vår strategi og gjennomføre det feilfritt. Hvis du er interessert i å lære å handle dette markedet, starter du med en risikofri demo-konto som har realtidspriser. --- Skrevet av Rob Pasche Interessert i våre analytikere Best Views on Major Markets Sjekk ut våre gratis handelsveiledninger her DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene. Forex trading strategi 15 (10 pips per dag) Skrevet av Bruker den 13 april 2009 - 13:50. Sendt av Steve AM NYTT TIL DENNE NETTSIDEN OG BESLUT TIL Å POST MINE PERSONALE SYSTEM. DET HAR GJELDT MEG STEADY PROFIT, MEN NÅR DET ER LANGT I MARKEDET, DER IKKE GJØR ENHET SOM OG SOM HVORFOR ER HER, SOM ATT KAN HJELPE HJELP. SYSTEMET: TIDSPROGRAM: DAGLIG INGEN INDIKATORER VALUTA: ALMID Umiddelbart etter åpningen av en ny handlekurv for en ny dag legger jeg kjøper STOPP 30PIPS TILGJENGET TIL ÅPEN PRISESTED SALE STOPP 30PIPS MINUS FRA OPEN PRIS STOPP TAP 50 PIPS VENNLIGST CHECK Historien om dagskartet så langt, og oppdag hva som snakker om, fant jeg dette systemet og jeg brukte det personlig og har gjort 10 pips og mer hver dag. Svakhet i dette systemet: Hvis du ikke plasserer handel tidlig på tide, vil du glemme muligheten denne hvor jeg trenger assistanse fra medlemmene i dette forumet for å lage og ea for meg basert på dette systemet. VENNLIGT, jeg trenger virkelig hjelpen din, vennligst hjelp meg for mer kontakt e-post: MRAFOLABIPLAZAYAHOO jeg vil ikke minnes om hver og en vil handle med meg på dette systemet og også postresulter.

No comments:

Post a Comment