Tuesday 10 October 2017

Fritt Lønnsomt Forex Trading System


Mest lønnsomme Trading System Ive handlet i ca 3 år, men mesteparten av tiden jeg handlet med en demo-konto, vil jeg gi J16 en sjanse, men hvilke metoder anbefaler du for kort tidshandel og hva synes du om Trend Follower System Du må beholde husk at det finnes noen gode systemer som kan bli nevnt på dette forumet, og det er de som er gode systemer som ikke kan nevnes på dette forumet. Jeg bruker for tiden en som gjør at jeg kan skalpe med gode resultater og har lydalarmer og e-posttelefoner. Det er ikke mitt system, men jeg kan styre deg i retning av dette systemet. Å være en vellykket Forex Trader, trenger du en vellykket Forex Mentor. Teknikken jeg vil beskrive nedenfor er en flott mulighet til å hoppe i en handel. Settet med regler som jeg beskriver kan brukes som et Forex-system. Jeg har hørt mange navn på denne teknikken med den mest vellykkede som heter quotPinball Tradequot. Det er det første systemet jeg lærte og ble brukt vellykket under min lange tur i Forex-forskning. Eksperimenter med det og se resultatene alene. For nå kan vi se hvordan systemet brukes. Når du gjenkjenner en uptrend eller en downtrend i Forex-diagrammer, kan du prøve å opprette kanalen som inkluderer denne trenden. Når prisen treffer den ene kanallinjen og går tilbake til den andre kanallinjen, kan du prøve å se om denne linjen faller sammen med et Fibonacci retracement nivå. Prisen trenger ikke nødvendigvis å treffe begge kanalene, men prisen swing må begrenses fra kanallinjene. Denne handel oppsettet vil gi deg en høy mulighet for at prisen vil reversere (76 av tiden i henhold til langsiktig forskning). Ta godt vare på å designe kanallinjene og Fibonacci retracement nivåene riktig. Hvis du ikke vet hvordan du designer kanallinjer, se easytradeforex videoopplæringsprogrammer i trendlinjeanalyse kapittel. Handel i retning av den sannsynlige reverseringen. Stopp tap ordrer bør settes litt under eller over kanallinjen og Fibonacci retracement nivå. Se på bildene nedenfor som ekte markedsføringseksempler på dette systemet. Det er veldig vanlig for pris i Forex å reversere når det har mer enn én grunn til å gjøre det. I pinball handel reverseres prisen på grunn av kanallinjen med tilsatt Fibonacci retracement nivå. Vær forsiktig med å designe parallellkanalene riktig. Resten er lett. Eksperimenter med denne teknikken i Forex-diagrammer. Prøv først å finne pinball-handler i tidligere Forex-bevegelser. Øv mye. Etter å ha vant seg til denne handelsoppsettet, bør du være klar til å søke i din handel. Ved først å gjenkjenne en ny trend som utvikler seg. Tegn kanallinjene og benyt anledningen til å bruke dette handelssystemet. Du vil ikke bli skuffet Etter alle disse årene med handel og forskning har jeg lært og brukt mange handelssystemer. Nå har jeg funnet ut at Fibonacci Patterns er den mest lønnsomme Forex trading teknikken for meg. Takk for at du interesserte meg med meg. Med vennlig hilsen, Louizos Alexander Louizos Du kan også like: Dine detaljer er strengt beskyttet, trygt og aldri selges eller deles. Vi hater spam så mye som du gjør. Mer informasjon om vår personvernpolicy. Alle artikler, systemer, strategier, vurderinger, vurderinger, nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen informasjon som finnes på dette nettstedet, av Aboutcurrency, dets partnere eller bidragsytere, er gitt som generell markedskommentar og utgjør ikke investeringsrådgivning. Overcurrency aksepterer ikke ansvar for tap eller skade, inkludert uten begrensning til tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Opphavsretts kopi 2017 Omkurs. Alle rettigheter reservert. Risikoopplysning: Trading forex på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Hvilket handelssystem eller strategi er mest lønnsomt Det finnes 3 typer systemer, tekniske, prishandlinger og skjønnsmessig. Og jeg har gått gjennom alle tre i den rekkefølge. Etter min mening er rene tekniske systemer mest dummy proof, hva vi gjør er å følge kjøp og salg signaler, og du skal ha 2-3 indikatorer pluss flere bevegelige gjennomsnitt på diagrammer. Etter hvert som min handel er moden, oppdager jeg prishandlingssystemer, der vi fortsatt skal bruke diagrammer som de primære handelsverktøyene, men bare forskjellige i tilnærming. Vi merker ut diagrammønstre, priskanaler, supportresistance i stedet. Interessant ta på handel. Godt gjennomtenkt. Takk for alt raskt svar fra acetrader, angrychinesisk (det som faktisk gjør deg sint) Jeg forstår at mitt eget system vil være det ideelle, men før jeg quotablequot å utvikle systemstrategi av mine egne, hvor må jeg starte fra når jeg blar til Trading System Subforum, det er mange gode systemer fra det jeg ser, Trading Made Simple, EASY, Jame16group etc. men hvilken jeg skal starte fra. Overvej meg som nybegynner vær så snill. Bare se på diagrammer, bruk indikatorene du forstår, eller bruk ikke noen i det hele tatt. Bare pris handling og supportresistance og kanskje pivot poeng. Kjøp når du tror prisen vil gå opp og selge når du tror prisen vil gå ned. Hvis du har feil, lær av det og prøv å finne ut hvorfor du var feil. Handel ekte kontoer, ingen demo. Da jeg begynte å handle, prøvde jeg også noen systemer jeg kunne finne på nettet, men ingen langvarig suksess. Jeg fjernet alle indikatorene mine, og nå handler jeg kun prishandling og støttestøtte, med suksess. Det tar litt tid å lære, men når du får det, forstår du virkelig markedene, og det er det vi vil ha, rett og selvfølgelig pass opp for pressemeldinger, bruk stoppetap og ha en god solid pengehåndtering. Takk for alt raskt svar fra acetrader, angrychinesisk (det som faktisk gjør deg sint) Jeg forstår at mitt eget system vil være det ideelle, men før jeg quotablequot å utvikle systemstrategi av mine egne, hvor må jeg starte fra når jeg blar til Trading System Subforum, det er mange gode systemer fra det jeg ser, Trading Made Simple, EASY, Jame16group etc. men hvilken jeg skal starte fra. Overvej meg som nybegynner vær så snill. Her er mine forslag til hvor du skal begynne: 1. Først forstår du dyrets (markedet) natur du har å gjøre med. Å bekjempe en brannpustende drage er ikke den samme som å jakte på en rev. Forex markedet handler store summer med penger (i trillioner) hver dag. Det er dominert av relativt få store handelsmenn og oss små gutter er bare kanonfôr, våre bransjer gjør ikke engang et blip på handelsskjermer. 2. Noe som 95 (jeg tror det er enda mer) av små handelsfolk mister penger, så uansett handelssystem du vil bruke må ikke gjøre hva 95 av andre systemer gjør. Det overveldende flertallet av systemene er fiksert på prisadferd og intradaghandel. For å være rettferdig, jobber de sannsynligvis alle noen ganger, men ikke nok til å forhindre en 95 konkursrate over en rimelig periode. Slike systemer forsømmer å vurdere hva de store aktørene gjør, og deres handler drives av å reagere på subjektive prismønstre forårsaket av markedets naturlige kvotebehov eller til kortsiktige trender som ofte svikter kort tid etter at de blir tydelige. Med andre ord er det ingen reell kraft bak disse kvotebegrepet-baserte trekkene. 3. Som forklart ovenfor hører forexmarkedene til de store guttene. Hvis du var en stor gutt, for eksempel en fondssjef, hvordan vil du tjene penger med ditt 2 milliarder fond Du må kjøpe tusenvis av kontrakter, vil du prøve å kjøpe dem 5 eller 6 om gangen med 15 minutters tidsintervaller Selvfølgelig ikke Du vil skaffe deg posisjoner i løpet av uker og måneder og deretter ta markedet for en tur for kanskje 6 måneder eller mer. Poenget er at de store pengene (smart penger) tar seg tid til å gjøre sine store fortjenester. Selv daglige diagrammer er bare quotnoisequot til disse gutta, så jeg foreslår at du vurderer å bruke ukentlige diagrammer. Dette betyr at du vil ta små stillinger med store stoppstopp, si 200 pips eller så, du kan gjøre din egen forskning i denne forbindelse. 4. Hvordan finne ut hva de store aktørene gjør Studere de ukentlige CFTC-engasjementene fra Traders-rapporten, som gir fremtidige stillinger til de store guttene, og hvor mange kontrakter som ble lagt til eller avsluttet hver uke. Dette vil hjelpe deg med handel med prismakere. Gå til Google. 5. Det er svært lite av verdi i teknisk analyse. Flytte gjennomsnitt er for sent og indikatorer er misvisende og farlige. Diagrammønstre mislykkes for ofte. Stopp med prisadfærdsfiksering Ignorer alt unntatt én ting: Tegne rette trendlinjer, og når du skriver inn en handel, må du bruke den bratteste trendlinjen du kan tegne som exit, dvs. når prisen krysser den trendlinjen, avslutter du handelen. Kombinasjonen av handel med de store guttene og bruk av enkle trendlinjer på ukentlige data gjør at du kan leve et mindre stressende liv, sjekke markedene i bare 30 minutter i uken, og du vil trolig tjene mer penger enn 95 av småhandlere. Vår levetid er begrenset, hvorfor ikke bruke den til å gjøre ting du liker i stedet for å bli stresset 8 timer i døgnet. Prøv å handle daglig. Helsen din kan lide som fører til blodtrykk og hjerteproblemer. Hvis du lykkes i dine første få handler, så i stedet for å ta større og større posisjoner i ett instrument, bør du vurdere å diversifisere til andre valutaer og varer. 6. Vær tålmodig. La markedet gjøre jobben for deg. Lykke til deg Hva Sint sa. Hvis du virkelig vil gjøre det i markedene, må du lære mer om kvoter Flowquot trading (som den kalles) og Global Macro. I utgangspunktet kommer det hele til å vite kvote som beveger marketsquot og dra nytte av denne informasjonen. Unfortunatley, technicals eller fundaments flytter markeder, og derfor er techfundie-forhandlere alltid sent på spill. De av oss som forstår markedet og som forstår hva som beveger markedene, er alltid et skritt foran det hørte. Globale markeder (det vil si valutaer) er virkelig en quotthinking. 100 er enig med å forstå hva som skal forvike marketquot, men må også vite kvote som flytter marketsquot og deretter følge dem. Her er mine forslag til hvor du skal begynne: 1. Først forstår du dyrets (marked) natur du har å gjøre med. Å bekjempe en brannpustende drage er ikke den samme som å jakte på en rev. Forex markedet handler store summer med penger (i trillioner) hver dag. Det er dominert av relativt få store handelsmenn og oss små gutter er bare kanonfôr, våre bransjer gjør ikke engang et blip på handelsskjermer. 2. Noe som 95 (jeg tror det er enda mer) av små handlende mister penger, så uansett handelssystem du vil bruke må ikke gjøre hva. Hei, flott innlegg. Det er en interessant måte å tenke på. Jeg tok ditt råd og gikk på CFTC-nettsiden. Jeg er ny på forex (har handlet og lest om det siden april) og visste aldri mye om CFTC. Jeg fant fremtidig posisjon for forskjellige varer, men kunne ikke finne Fx. Enhver hjelp Tusen takk for oktober 2008 Status: Sentiment og Global Macro 2,321 Innlegg 100 er enig med å forstå hva som skjer i markedssquot, men må også vite kvote som flytter marketsquot og deretter følge dem. I fem enkle trinn har du i utgangspunktet beskrevet min handelsstil. Men alt dette er ubrukelig uten en solid forståelse av hva som beveger markedet og som beveger marketquot. Par i noen ideer om likviditet og følelser vil alltid hjelpe deg med å holde deg sammen med de store guttene. Handel med dem, ikke mot dem, er hva jeg alltid har trodd og fortsetter å øve. Hva Sint sa. Hvis du virkelig vil gjøre det i markedene, må du lære mer om kvoter Flowquot trading (som den kalles) og Global Macro. I utgangspunktet kommer det hele til å vite kvote som beveger marketsquot og dra nytte av denne informasjonen. Unfortunatley, technicals eller fundaments flytter markeder, og derfor er techfundie-forhandlere alltid sent på spill. De av oss som forstår markedet og som forstår hva som beveger markedene, er alltid et skritt foran det hørte. Globale markeder (det vil si valutaer) er virkelig en quotthinking. Å vite er en mulig måte å konsistent fortjeneste på. En annen måte er å akseptere (selv omfavne) sin egen uvitenhet om markedets intensjoner. Kunnskapsveien kan være veldig farlig, for det som oppnås mest er ikke kunnskap, men bare en lidelse som kalles illusjon av kunnskap. SitTo hold, må du først åpne din hånd. La go. quot - Lao Tzu Her er mine forslag til hvor du skal begynne: 1. Først forstår du dyrets type (marked) du har å gjøre med. Å bekjempe en brannpustende drage er ikke den samme som å jakte på en rev. Forex markedet handler store summer med penger (i trillioner) hver dag. Det er dominert av relativt få store handelsmenn og oss små gutter er bare kanonfôr, våre bransjer gjør ikke engang et blip på handelsskjermer. 2. Noe som 95 (jeg tror det er enda mer) av små handlende mister penger, så uansett handelssystem du vil bruke må ikke gjøre hva. Hei Ttop, Din kommentar ovenfor satt til åpent øye for meg. Guide meg til å se de virkelige grunnene til at de fleste handlende mislyktes. Som nybegynner søker jeg indikator og system rundt og laster ned mange indikatorer for mitt mt4-diagram. Jeg prøver hver indikator og en gang får meg til å forvirre hvilken som skal følges. Kan du videre forklare punktene dine nedenfor, vær så snill å korrigere min forståelse hvis jeg er feil. 1. Etter din mening er intradaghandel farlig. 2. Kan du forklare denne uttalelsen ytterligere? Slike systemer forsømmer å vurdere hva de store aktørene gjør og deres handler drives av å reagere på subjektive prismønstre forårsaket av markedets naturlige kvotebehov eller til kortsiktige trender som ofte mislykkes kort tid etter at de bli tydelig. quot 3. Fra hva jeg forstår ovenfor, handler du bare en i en måned 4. Vennligst forklare videre påstanden din. siktlig ukentlig kart. Dette betyr at du vil ta små stillinger med store stoppstopp, si 200 pips eller så. Sitat 5. Jeg ønsker å forstå hva store gutter gjør: Jeg dro til CFTC, og jeg kan bare få CME under nåværende legendariske rapporter. Skal jeg gå til rett sted der 6. citerer jeg alt sammen med unntak av en ting: Tegning rette trendlinjer og når du har skrevet inn en handel, må du sørge for at du bruker den bratteste trendlinjen du kan tegne som utgang dvs. når prisen krysser den trendlinjen, avslutter du trade. quot --- kan du vise eksempel. Hva er metoden din i å tegne trend-linjer Jeg har ofte problemer med utgang. 7. quote Kombinasjonen av handel med de store guttene og bruk av enkle trendlinjer på ukentlige data gjør at du kan leve et mindre stressende liv, sjekk markedene i bare 30 minutter per uke. Kan du forklare ytterligere hva du quotcheckquot markedet i løpet av dette 30 minuttet 8. Jeg hørte om Orderflow, sentiment, likviditet. kan noen forklare disse vilkårene

No comments:

Post a Comment